FAQ - najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIE

Nasze produkty produkowane są w Łodzi. Posiadamy swoją dziewiarnie, szwalnie, krojownie oraz dział pakowania dzięki czemu wszystkie rzeczy powstają w jednym miejscu.
Wszystkie zamówienia złożone do godziny 12:00 od poniedziałku do piątku realizowane są tego samego dnia. Dokładamy wszelkich starań, aby Wasze paczki były u Was kolejnego dnia roboczego.
Oczywiście istnieje taka możliwość jeśli zamówienie nie zostało jeszcze odebrane przez kuriera. W momencie, gdy chcesz anulować zamówienie prosimy o przesłanie maila z taką informacją na adres sklep@ander.pl
Oczywiście, jeśli złożyłeś dwa zamówienia mamy możliwość ich połączenia. W takiej sytuacji prosimy o informację na adres mailowy sklep@ander.pl
Możesz to zrobić pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze przekazana kurierowi. W takiej sytuacji prosimy o informację na adres mailowy sklep@ander.pl
Paragon lub fakturę zawsze znajdziesz w paczce razem z zamówionym przez Ciebie produktem. Jeśli zamawiasz produkt na prezent wówczas prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia – wtedy dokument sprzedaż wyślemy do Ciebie drogą mailową.
Tak oczywiście. W trakcie składania zamówienia masz możliwość wyboru dokumentu sprzedaży który potrzebujesz.

PRODUKT

Staramy się na bieżąco uzupełniać stany magazynowe. Zawsze możesz też skontaktować się z nami pod adresem mailowym sklep@ander.pl
Niestety nie posiadamy takiej funkcjonalności. Natomiast przy wybranych produktach jest możliwość zamówień preorder, wówczas jest możliwość zamówienia produktu, który jest w trakcie produkcji z opcją wysyłki po konkretnie podanej przez nas dacie.

WYMIANA I ZWROT

Wymienić produkt można jedynie poprzez zwrot rzeczy która jest nieodpowiednia i ponowne zakupienie wybranego przez siebie modelu. Nasz sklep korzysta z usługi Wygodne Zwroty, co ułatwia proces odsyłania produktów. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje” pod linkiem: https://ander.pl/zwroty-i-reklamacje/
Czas na zwrot to 14 dni. Pamiętaj, że rzeczy nie mogą być używane oraz muszą posiadać wszystkie metki.
Zwrotu można dokonać zgodnie z informacjami zamieszczonymi w zakładce „Zwroty i reklamacje” dostępnej pod linkiem https://ander.pl/zwroty-i-reklamacje. Dodatkowo nasz sklep korzysta z usługi Wygodne Zwroty, co ułatwia proces odsyłania produktów.
Zwrot wykonywany jest na koszt kupującego.
Tak, istnieje taka możliwość. Zwrotu stacjonarnie można dokonać od poniedziałku do piątku w godzina 8:00 – 16:00 pod adresem ul. Zadraż 6C, 94-243 Łódź.

PŁATNOŚĆ

Przy problemie z płatnością prosimy o kontakt pod adres mailowy: sklep@ander.pl. Można również porzucić ten zakup i dokonać go ponownie.
Tak, posiadamy taką możliwość. Drugą akceptowaną walutą jest EURO.

DOSTAWA

Tak, jak najbardziej mamy możliwość wysyłki za granicę.
Oczywiście jest taka możliwość. W przypadku odbiorów osobistych zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod adresem: ul. Zadraż 6c, 94-243 Łódź.
Nasz sklep umożliwia Ci kilka form płatności. Między innymi PayU, Przelew24, Blik, PayPo, PayPal, płatność za pobraniem oraz tradycyjny przelew. W przypadkach odbiorów osobistych istnieje również możliwość zapłaty w gotówce.

KOD RABATOWY

Tak, stale dostępny jest kod rabatowy związany z zapisem do newslettera. Dodatkowo okresowo udostępniamy okazjonalne kody rabatowe – prezentowane na naszej stronie interetowej.
Nie, kody rabatowe nie łączą się ze sobą.
Szukaj
×
Scroll to Top