FAQ - najczęściej zadawane pytania
ZAMÓWIENIE
Gdzie produktowane są produkty ANDER?
Nasze produkty produkowane są w Łodzi. Posiadamy swoją dziewiarnie, szwalnie, krojownie oraz dział pakowania dzięki czemu wszystkie rzeczy powstają w jednym miejscu.
W jakim czasie zostanie zrealizowane moje zamówienie?
Wszystkie zamówienia złożone do godziny 12:00 od poniedziałku do piątku realizowane są tego samego dnia. Dokładamy wszelkich starań, aby Wasze paczki były u Was kolejnego dnia roboczego.
Czy mogę anulować zamówienie? Jak to zrobić?
Oczywiście istnieje taka możliwość jeśli zamówienie nie zostało jeszcze odebrane przez kuriera. W momencie, gdy chcesz anulować zamówienie prosimy o przesłanie maila z taką informacją na adres sklep@ander.pl
Złożyłam dwa zamówienia. Czy mogę je połączyć?
Oczywiście, jeśli złożyłeś dwa zamówienia mamy możliwość ich połączenia. W takiej sytuacji prosimy o informację na adres mailowy sklep@ander.pl
Złożyłam zamówienie. Czy mogę zmienić adres dostawy/dane do zamówienia?
Możesz to zrobić pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze przekazana kurierowi. W takiej sytuacji prosimy o informację na adres mailowy sklep@ander.pl
Gdzie znajdę dokument sprzedaży?
Paragon lub fakturę zawsze znajdziesz w paczce razem z zamówionym przez Ciebie produktem. Jeśli zamawiasz produkt na prezent wówczas prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia – wtedy dokument sprzedaż wyślemy do Ciebie drogą mailową.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak oczywiście. W trakcie składania zamówienia masz możliwość wyboru dokumentu sprzedaży który potrzebujesz.
PRODUKT
Mój produkt jest niedostępny. Kiedy pojawi się w sprzedaży?
Staramy się na bieżąco uzupełniać stany magazynowe. Zawsze możesz też skontaktować się z nami pod adresem mailowym sklep@ander.pl
Czy mogę zapisać się na listę oczekujących na wybrany produkt?
Niestety nie posiadamy takiej funkcjonalności. Natomiast przy wybranych produktach jest możliwość zamówień preorder, wówczas jest możliwość zamówienia produktu, który jest w trakcie produkcji z opcją wysyłki po konkretnie podanej przez nas dacie.
WYMIANA I ZWROT
Czy mogę wymienić zakupiony produkt?
Wymienić produkt można jedynie poprzez zwrot rzeczy która jest nieodpowiednia i ponowne zakupienie wybranego przez siebie modelu. Nasz sklep korzysta z usługi Wygodne Zwroty, co ułatwia proces odsyłania produktów. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje” pod linkiem: https://ander.pl/zwroty-i-reklamacje/
Jaki jest czas na dokonanie zwrotu?
Czas na zwrot to 14 dni. Pamiętaj, że rzeczy nie mogą być używane oraz muszą posiadać wszystkie metki.
Jak dokonać zwrotu?
Zwrotu można dokonać zgodnie z informacjami zamieszczonymi w zakładce „Zwroty i reklamacje” dostępnej pod linkiem https://ander.pl/zwroty-i-reklamacje. Dodatkowo nasz sklep korzysta z usługi Wygodne Zwroty, co ułatwia proces odsyłania produktów.
Czy zwrot jest bezpłatny?
Zwrot wykonywany jest na koszt kupującego.
Czy mogę dokonać zwrotu stacjonarnie?
Tak, istnieje taka możliwość. Zwrotu stacjonarnie można dokonać od poniedziałku do piątku w godzina 8:00 – 16:00 pod adresem ul. Zadraż 6C, 94-243 Łódź.
PŁATNOŚĆ
Błąd płatności zamówienia. Co zrobić w takiej sytuacji?
Przy problemie z płatnością prosimy o kontakt pod adres mailowy: sklep@ander.pl. Można również porzucić ten zakup i dokonać go ponownie.
Czy mogę zapłacić za zamówienie w innej walucie niż polski?
Tak, posiadamy taką możliwość. Drugą akceptowaną walutą jest EURO.
DOSTAWA
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Tak, jak najbardziej mamy możliwość wysyłki za granicę.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Oczywiście jest taka możliwość. W przypadku odbiorów osobistych zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod adresem: ul. Zadraż 6c, 94-243 Łódź.
Jakie są dostępne formy płatności?
Nasz sklep umożliwia Ci kilka form płatności. Między innymi PayU, Przelew24, Blik, PayPo, PayPal, płatność za pobraniem oraz tradycyjny przelew. W przypadkach odbiorów osobistych istnieje również możliwość zapłaty w gotówce.
KOD RABATOWY
Czy są dostępne jakieś kody rabatowe?
Tak, stale dostępny jest kod rabatowy związany z zapisem do newslettera. Dodatkowo okresowo udostępniamy okazjonalne kody rabatowe – prezentowane na naszej stronie interetowej.
Czy kod rabatowy łączy się z innymi promocjami?
Nie, kody rabatowe nie łączą się ze sobą.